Ricsi Elutazott

A Camp Leaders közreműködésével, lehetőséget kaptam, hogy barátaimmal 3 hónapra az Amerikai Egyesült Államokba látogassak, először egy kicsit dolgozni, majd utazgatni. 2011 Június 14-én elhagyom a Vén Európát, az ezt követő időben pedig igyekszem a legtöbb helyre eljutni majd. Ez a blog a tervek szerint rövid beszámolókkal és fotókkal fog hírt adni, célja a kapcsolattartás és az események rövid naplózása...

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

HTML

Sitrep #3

2011.07.04. 05:28 | Richey | Szólj hozzá!

Újra itt. A legutolsó bejegyzésben ígértem egy beszámolót, de a kocsmázásból egy meglehetősen unalmas este kerekedett, nem igazán éreztem jól magam. Nem azért, mert valami rossz történt, egyszerűen csak nem működött a dolog. Egyetlen kép sem készült, szóval nem volt egy nagy este.

Viszont két nappal később, azt hiszem szerdán, Crazy Chris bejött a bunk-ba és közölte, hogy mi (Pubi és Én) most vele megyünk és nagyon durván berúgunk. Ezt nevezte meg Rule #1-nak, bár ahogy Ő is fogalmazott, abból még lesz több is, például nem hányhatunk meg pukizhatunk a Cougar-jába. Nem húzom a dolgot, elvitt minket a házába, ahol a moonshine nevű illegális, fahéj ízű magas koncentrációs orvosi alkoholt itatott velünk, meg South Parkot néztünk, illetve söröztünk, amíg ő lefürdött. Az alapozás után a Fishing Hole nevű helyre mentünk, majd a jól ismert Orson’s-ba.

Fishing Hole: Sokkal kellemesebb hely, mint a másik, otthonos és csajok a pultosok, akik $5 dolláromért smároltak is egymással. Fantasztikus hely ez az amerika. Jello shot-okat ittunk, ami lényegében vodka, gyümölcsös zselatinnal összekeverve és egy kis behűtött tégelyből kell valamilyen úton elfogyasztani. Emellett söröztünk, gondolom mondani sem kell, hogy sokat, ráadásul, Chrissel csak úgy lehet, ha Fondo-ba toljuk, ami egy spanyol szó és valaminek az alját jelenti, ha jól tudom. A lényeg mindössze annyi, hogy minél gyorsabban el kell fogyasztani a korsó tartalmát, lehetőleg a többiek előtt,különben pussy vagy. Le is győztem Chris-t amiért elismerő öklözést kaptam. Az üres Jello Shot-os pohárkák eldobálása után majdnem megvertek, mert eltaláltam egy csajt, de elrettentő külsőmnek és bölcsességemnek hála, elkerültük a bajt.

Orson’s Inn: Fogalmam sincs, csak tudom, hogy ott is voltunk… :P

Végig Chris vezetett, főként baloldalon - saját bevallása szerint, nem emlékszik a vezetésre -, így meglehetősen izgalmas lehetett a haza út. Én csak a fejtámlába fúrtam az arcom és úgy röhögtem végig az utat. J Chris egyszer lebontotta a táborban a kerítést egy hasonló este után, és hajnali háromkor építették újra a maintenance-es fiúk, így nem lett semmi a dologból, de srácunk csak másnap hallotta a story-t, mármint, hogy mit tett. az egyetlen árulkodó jel, a rommá tört kocsija volt. :D

A képek adják meg a keretet a storynak, jöjjön a következő post!

https://picasaweb.google.com/richardhradszky/USA5?authkey=Gv1sRgCNmOhcaI5Jj3gwE#slideshow/5626093162412361346

P.s. Ja a képeken látható mexikói srác Merlin, ő is velünk utazott. Csak megfeledkeztem róla, mert fogalma sincs milyen nyelven beszélünk, bár azért jól érezte magát.

A bejegyzés trackback címe:

https://ricsielutazott.blog.hu/api/trackback/id/tr123036489

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása