Ricsi Elutazott

A Camp Leaders közreműködésével, lehetőséget kaptam, hogy barátaimmal 3 hónapra az Amerikai Egyesült Államokba látogassak, először egy kicsit dolgozni, majd utazgatni. 2011 Június 14-én elhagyom a Vén Európát, az ezt követő időben pedig igyekszem a legtöbb helyre eljutni majd. Ez a blog a tervek szerint rövid beszámolókkal és fotókkal fog hírt adni, célja a kapcsolattartás és az események rövid naplózása...

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

HTML

Day 6 - Hangover

2011.06.22. 08:06 | Richey | Szólj hozzá!

A cím hanzatos, annyira nem volt durva a helyzet, inkább csak fáradtak voltunk, mert egy átbulizott este után, nyolcra elmenni reggelizni, utána dolgozni, elég megterhelő. És egy kisbalta is volt a fejemben, de szerencsére hamar elmúlt. A munka a weedwhacker nevezetű szegélyvágó megismerésével és megutálásával telt. Chris a teljesen őrül másik főnökünk imádta, mert zombi gyilkolósat tud játszani vele, de 10 perc után agyzsibbasztó a dolog, én pedig 6 órán keresztül csináltam. Elképesztően utálom, de szerencsére nem vagyok nyafogós, fölösleges is, mert biztos kerül még a kezembe. Chrisről még annyit, hogy már nős, de egy állat. Minden mondata oda lyukad ki, hogy hogyan fog bennünket kinyíri, ha ezt és ezt elrontjuk, vagy ahhoz és ahhoz hozzányúlunk. Emellett szexista is, és ha a mondatai nem a gyilkolásra rímelnek valamilyen formában, akkor biztosan a koituszra... 
Délután a maradék munkaidőben, az első adandó lehetőségnél lecseréltem a munkaeszközöm, és a pushmower-re váltottam, azaz a közönséges motoros fűnyíróra. Jött Magic a golfautójával és rettenetesen megdícsért minket, olyan szöveggel, mint ha az amerikai elnök lenne és a háborúba készülő, lehetetlen küldetést vállaló katonáknak mondaná. Bevallom, megettem a dumáját, teljesen kitüntetve éreztem magam és úgy gondoltam, még jobban fogok dolgozni. Így működik az amerikai bullshit intézménye. Ott rontják el, hogy mindent így adnak elő körülbelül, a kézmosásról szóló tájékokztatót is. És ott kezdtem el nagyon gyanakodni, amikor Magic megtartotta a beszédét az egész nap kummantó mehikói takarító-különítménynek is, bár nem tett bele annyit, mint a miénkbe :)

A bejegyzés trackback címe:

https://ricsielutazott.blog.hu/api/trackback/id/tr83005069

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása