Ricsi Elutazott

A Camp Leaders közreműködésével, lehetőséget kaptam, hogy barátaimmal 3 hónapra az Amerikai Egyesült Államokba látogassak, először egy kicsit dolgozni, majd utazgatni. 2011 Június 14-én elhagyom a Vén Európát, az ezt követő időben pedig igyekszem a legtöbb helyre eljutni majd. Ez a blog a tervek szerint rövid beszámolókkal és fotókkal fog hírt adni, célja a kapcsolattartás és az események rövid naplózása...

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

HTML

Day 14 – 1st Day Off

2011.06.28. 02:50 | Richey | Szólj hozzá!

Vasárnap, a 13. napon folytattam az edzést, miután egész nap a fűnyírón ültem, ami a hatodik óra után kezdett unalmas lenni. Annyira, hogy néha azon kaptam magam, hogy éppen felébredtem és a párhuzamosok találkoztak a fűben - nem a végtelenben, ahogy azt a projektív geometriában tartják. Alattomos felhős idő volt, melyben cumulusok és cirrusok váltották egymást, elhitetve velem, hogy nem lehet megégni és nem kell használnom az egyébként direkt a traktorom egyik rekeszébe rejtett sonnen milch-emet, melyet szúrós nap esetére helyeztem oda. Odaégett a combom, meg rajtam maradt a fehér póló, de majd javítok és holnap egy könyék fölé érő kesztyűben fogok napfürdőzni.

Hétfőn, azaz ma, a többi szabadnapossal együtt (Ákos, Márk, Pubi) 10 órakor keltem és tekintve, hogy a fele csapat a konyháról kapott kimenőt, intéztek nekünk kosztot, 2 órával reggeli után is. A napot gyakorlatilag a tónál töltöttük, ahol amerikai focilabdával dobálózva ökörködtünk, ha éppen nem a tóban vagy a medencében lubickoltunk. Már korábban is írtam, hogy nagyon komolyan veszik a biztonságot, úgyhogy a tóban található köteleken kívül csak úgy úszkálhatsz, ha mentőmellényt viselsz, amit logikusnak nem mondható módon life-westnek hívnak, pedig life-eastnek kellene a kontinens ezen oldalán.  Szóval rengeteg baywatchos guard van, akik a víz és a gyerekek minden rezdülését követik, ráadásul bizonyos időközönként névsort olvasnak a partról. Képeket is csináltunk, melyeket megtaláltok, ha a linkre vagy a képekre kattintotok, attól függ mi lesz. Az eredeti terv szerint képek is lettek volna a blogban, de idő hiányában nem szorgoskodtam őket beilleszteni. Majd talán most, és akkor amolyan indexes módon fog működni a dolog, hogy a képekre kattintva megnyílik a galéria.

https://picasaweb.google.com/richardhradszky/USA4?authkey=Gv1sRgCOzGz9CQ97D3xgE#slideshow/5623061591157964786

Ma estére is van autónk, elvileg kettő is, úgyhogy kinézünk Hancock-ba vagy valamelyik „közeli” helyre és vásárolunk valami alkoholos szomjoltót. 9.30-kor (természetesen PM) indulunk, a túra következményeiről pedig majd a következő bejegyzésben…

p.s Ki kell mondani: egy szerűen szara blog.hu, és nem lehet linket a képre illeszteni, a forráskódra meg most nincs időm... srry

A bejegyzés trackback címe:

https://ricsielutazott.blog.hu/api/trackback/id/tr793020631

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása