Ricsi Elutazott

A Camp Leaders közreműködésével, lehetőséget kaptam, hogy barátaimmal 3 hónapra az Amerikai Egyesült Államokba látogassak, először egy kicsit dolgozni, majd utazgatni. 2011 Június 14-én elhagyom a Vén Európát, az ezt követő időben pedig igyekszem a legtöbb helyre eljutni majd. Ez a blog a tervek szerint rövid beszámolókkal és fotókkal fog hírt adni, célja a kapcsolattartás és az események rövid naplózása...

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

HTML

Sitrep #4

2011.07.11. 09:20 | Richey | Szólj hozzá!

Hétfő hajnal van, és az ágyamon írom ezt a bejegyzést, amit 1 órával később tervezek közzétenni. Holnap korán kelünk, mert Philadelphia-ba utazunk, ismét öten, de most Zsófi helyett, Detti jön majd velünk. Kimmel, a cirkuszigazgatóval tényleg jó a viszony, ismét megkaptuk az autót, sőt, az egész nyárra biztosítva van, csak kérnünk kell és az egyetlen feltétel, hogy ne hagyjuk el a kontinens méretű országot.
Rocky Balboa városa alig háromszáz kilométerre található a tábortól, úgyhogy kényelmes három óra alatt tervezzük teljesíteni a távot.

Az elmúlt héten nagyon sok munka volt és az Ithaca-i kirándulás kellemes érzete, meglehetősen tünékeny illúziónak bizonyult, ugyanis újra dolgozni kellett. Nem is emlékszem, hogy pontosan mivel telt el a nap, de az biztos, hogy a végére nagyon fáradt voltam. Este, Z huszonegyedik születésnapját ünnepeltük és én hamar kimentem a kocsiba aludni, ugyanis egy szerűen használhatatlan voltam – azt be kell vallanom, hogy megint nem volt fergeteges a parti az Orson’s-ba, de nem baj, ez az este nem rólam szólt, végül is jót aludtam, és azért sikerült kellő mennyiségű alkoholt is elfogyasztani, mielőtt valamelyik olvasó megsajnálna. A késői lefekvésnek hála a másnap sem volt zökkenőmentes.

Nem szeretnék minden napról részletes beszámolót készíteni, de röviden leírom a történéseket. Szóval ránk bíztak egy presztízs munkát is. Egy négyzet alapú csatorna egyik oldala beomlott és nekünk kellett újra betonozni. A tervezéstől kezdve a zsaluzáson keresztül, a teljes kivitelezésig. Nagyon szép lett az eredmény, bár fotót nem tudok mutatni, de majd lehet, hogy lefényképezem. Elismerést is kaptunk, szóval az egy jó nap volt.

Ezen kívül volt olyan nap amikor „karbantartási kérelmeket” (maintenance requests) teljesítettem, illetve legutoljára a szegélynyírót használtam egy napig megint. Most pedig nagyon fáradt vagyok szóval ennyit mára. Szeretnék egy cikket a munkákról is, abban majd külön részletezem mit is kell itt csinálnunk…

Holnap vagy a nagyon közeli jövőben érkezik a Philadelphiai beszámoló!

A bejegyzés trackback címe:

https://ricsielutazott.blog.hu/api/trackback/id/tr483056663

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása