Ricsi Elutazott

A Camp Leaders közreműködésével, lehetőséget kaptam, hogy barátaimmal 3 hónapra az Amerikai Egyesült Államokba látogassak, először egy kicsit dolgozni, majd utazgatni. 2011 Június 14-én elhagyom a Vén Európát, az ezt követő időben pedig igyekszem a legtöbb helyre eljutni majd. Ez a blog a tervek szerint rövid beszámolókkal és fotókkal fog hírt adni, célja a kapcsolattartás és az események rövid naplózása...

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

HTML

Day 3 - The 1st day in camp

2011.06.21. 02:49 | Richey | Szólj hozzá!

A tábor rendje szerint a nap a reggelivel kezdődik 8 órakor. Elég gyorsan lezavarják ezt a napirendi pontot, fél órával későbbre teljesen kiürül a 400 fős dining room. Az első napon semmi érdekes nem történt, csodálkoztam is, hogy miért nincs valamilyen orientáció. Szabadidőnkben a táborban egyébként az egyik kedvenc helyemmé vált részen szoktunk lenni, a házunk (továbbiakban bunk, ejtsd: bank) mögötti erdős területen, és ez most sem volt másképp, amíg Z barátunk - magyar srác, aki a 2. szezonját tölti itt a táborban és a cirkuszban dolgozik, bár tavaly karbantartó volt, mint most én - meg nem jelent, hogy felettese, Kim invitációját kézbesítse felénk, miszerint várnak minket a cirkuszban. Azt hittem, hogy most lesz a megbeszélés, amin majd mindent elmondanak, de valahogy nem állt össze a kép, hogy miért oda mennénk és miért mesél Kim a cirkuszban arról, hogy a trapéz a legmagasabb pontja a cirkusznak, de a kötéltáncos hely sem alacsony. Kétszer is felnevettem, amikor kiderült, hogy nekünk kell oda felmenni és kipróbálni milyen mutatványosnak lenni. Ez nem csak a légiesnek csak legutoljára nevezhető alkatom miatt volt felettébb érdekes ötlet, hanem mert köztudott, hogy az akrobaták nem tanulnak fizikát, én viszont tudom, hogy nem lehet a levegőben maradni "csak úgy". Én nem mondok semmit, majd a képek mesélnek. Számomra is hihetetlen, de photoshopot ezúttal nem használtam, ezek a digitális adathalmazok, valóban a valóság két dimenziós leképezései. Felmerülhet a kérdés, hogy féltem-e, vagy, hogy miért mentem fel, de erre csak azt tudnám válaszolni, hogy a félelem valójában nem létetik, így ha volt is ilyen ignoráltam, ugyanakkor tudtam, hogy nem engednének fel, ha nem bíznának magukban. Mindezek ellenére meg kellett állapítanom, hogy a 15 méter az bizony magas és, hogy az ember lába remeg, ha akarja, ha nem... :S A nap végére egy rekesz budweiser elfogyasztásával tettünk pontot vagy inkább felkiáltójelet. 

A bejegyzés trackback címe:

https://ricsielutazott.blog.hu/api/trackback/id/tr513001968

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása